mandag 21. mars 2011

Nytt psoriasis-forum

Nå er det en stund siden jeg har vært på bloggen min.
Jeg har nå gått på zalomedisin i 5 uker. Opptrappingen er ferdig, heldigvis. For hver opptrapping ble jeg litt dårlig. Følte meg influensasyk, var kvalm, svettet og frøs og hadde mye hodepine. Sånn var de tre første dagene etter opptrapping og så roet det seg.
Nå har jeg gått i over 1 uke med full dose. Jeg er litt slapp, men ellers i fin form. Mye smerter og betennnelser her og der da, så det er som vanlig. Og slappheten kan like gjerne komme derfra som fra medisinene.

Men så har jeg en annen god nyhet.
Nå har vi ventet i 6 måneder på at norsk psoriasisforbunds forum skulle bli åpnet igjen.
Vi har sittet noen damer på fjesboka og holdt kontakten helt siden forumet ble stengt. Vi har også vært innom andre forum, men vi vil så gjerne ha vårt eget.
Så derfor har vå nå åpnet vårt eget forum, uavhengig av Norsk Psoriasisforbund.
Vi må nok prøve å feile litt, men vi kan kanskje få det til å bli bra etterhvert.
Dere som leser i denne bloggen og som har interesse av å bli kjent med andre med pso og psa er hjertelig velkommen til vårt nye forum: http://psoriasis.diskusjonsforum.no/

1 kommentar:

  1. Det som hjelpte meg var å mellom ana å forbetra leververdiane. Desse var noko dårlege. Eg bruka homeopatisk medisin til dette, men også meir råkost, av frukt og grønt. Passa og på og trena noko. Det som hjelpte mest var truleg at eg også tok Mercurius sol. Ein skal helst ta Mercurius Sol d10 eller d6. Eg bruka Mercurius sol d12. Denne verkar kraftig utrensande. Ein bør få denne av ein homoepat som kan bruken av den til psoriasis. Har også bruka saltbad, det og hjelpte noko. Helsing nn

    SvarSlett