torsdag 19. september 2013

Seaqiq shampoo beregnet for hudlidelser, sår eller irritert hud

Dette innlegget burde jeg vel egentlig skrevet for lenge siden, men jeg har brukt god tid på å teste dette produktet, og siden jeg i tillegg er medisinert for min psoriasis så har jeg også latt min sønn teste denne som ikke er medisinert, men har psoriasis i hodebunnen slik som jeg. Dette for å være sikker i min sak når jeg anbefaler dette til andre.

(Når jeg sier medisinert i denne forbindelsen tenker jeg ikke da på salver eller liniment, for det brukes flittig ved behov, jeg tenker mer på medisiner i form av tabletter eller medisinske sprøyter som brukes i behandling av psoriasis.)

For noen måneder siden ble jeg kontaktet av et firma som heter Seaqiq  hvor de spurte om jeg kunne være interessert i å forsøke noen av deres produkter.
Jeg ble nysgjerrig, for i min situasjon tester man stadig nye produkter i håp om at det ene er bedre enn det andre.
Vel så fikk jeg en pakke tilsendt i posten med noen produkter, og ikke bare det, men SeaQIQ sendte også en slik pakke til flere av medlemmene i forumet vårt slik at flere fikk forsøke. Dette tilbudet satte vi alle pris på, da de fleste psoriatikere tester både dietter og hudprodukter i vilden sky, og det blir til tider kostbart når man stadig leter etter det beste produktet.

SeaQIQ er produsent og leverandør av merkevaren QIQ.
Selskapet har spesialisert seg på kremer mot hudirritasjoner og har en serie på 5 unike produkter som har vist god effekt på tørr, sår og sprukken hud.
Deres varer fås kjøpt på deres nettside, samt via Psoriasis og Eksemforbundets nettbutikk.
Siden jeg nettopp sjekket nettbutikken deres oppdaget jeg også at de akkurat nå har ett tilbud hvor de som kjøper QIQ kortisonfri krem, hodebunnsliniment får en GRATIS shampoo på kjøpet.
Hvorvidt man må kjøpe både kremen og hodebunnslinimentet for å få gratistilbudet vet jeg ikke, men har man hudproblemer kan det absolutt være lønnsomt å forsøke flere typer.

HVA ER SÅ SPESIELT MED SEAQIQ DA?
Jo, seaQIQ er 100% naturprodukter. De er helt fri for parfyme, steroider og parabener.
Alle produktene inneholder det de kaller QIQ, som er fremstilt av de viktigste oksydene, saltene og mineralene fra havet utenfor Rogalandskysten.

Disse produktene er IKKE klassifisert som legemidler, men er ett godt alternativ til den vanlige skolemedisinen.


Denne shampoen har jeg og min sønn nå brukt i flere måneder.
Den er meget god for håret og den lindrer også mye av kløen som psoriasisen forårsaker.
Den stanser nok ikke psoriasisen i vårt tilfelle, men den roer ned den irriterte huden og bare det er god hjelp. Og selv om den ikke stanser min psoriasis, så kan den kanskje stanse din.

Alle som har hatt psoriasis i hodebunnen vet hvor fortvilende det er når man klør og er sår og smører med det ene etter det andre og blir nesten gal når det er lite som hjelper. Ofte må man ty til flere midler.
Vaske håret må man uansett og da gir denne shampoen god næring til hår og hodebunn og den lindrer noen av plagene.

Nå er det jo slik at vi alle er forskjellige, så det kan jo faktisk være at du får mye bedre virkning enn jeg hadde. 
Shampoen er meget drøy og det trengs kun en liten dråpe. Den er litt dyrere enn den du kjøper i butikken, men jeg kan garantere at denne flaska har du lenge, så fremt du ikke har veldig langt hår da.

Jeg vil absolutt anbefale å teste denne shampoen. Og er du smart så stikker du allerede nå innom Psoriasis og Eksemforbundets nettbutikk og bestiller der, så får du utbytte av dette tilbudet de har.
Jeg kan gå god for at det er rekamert for det på siden idag, 19. september 2013, men jeg vet ikke hvor lenge det varer.

Jeg har også noen andre produkter liggende som jeg ikke har fått testet enda, men når det er gjort, enten av meg eller noen i min familie, så kommer det sannsynligvis en liten oppdatering angående disse også.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar