torsdag 24. januar 2013

NY HJEMMESIDE


Kronisk Optimist

Min kjære, tilkommende ektemann var så snill å kjøpe domene-navnet kroniskoptimist.no til meg, så ble jeg jaggu nødt til å lage meg en hjemmeside.
Jeg har masse og lære og kommer nok til å prøve og feile endel, men man lærer iallefall ikke om man ikke forsøker.
Hjemmesida blir ikke like sykdomsrelatert som bloggen min hittil har vært, men vil inneholde litt av hvert.
Litt trening, litt supermat, litt hobby, og så utvikler den seg sikkert etterhvert.

Nå har jeg kommet så langt at noe er ferdig, og noe er under planlegging.
Jeg har begynt å publisere litt og det kan du lese om på


****************************************************

Fluebinder

Og når jeg først er igang med å reklamere for min egen side så må jeg jo også reklamere for min manns side.
Han er som jeg tidligere har nevnt, fiskegal, så siden hans handler selvfølgelig om fiske, fisketurer, fluebinding og annet fiskerelatert stoff.
Han selger hjemmelagde fluer og i tillegg til det som allerede er publisert så har han noen flotte, unike ideer som kommer etterhvert.
En fisketur til Island er også under planlegging. En drøm som han og svigerfar har hatt i mange år.
I august reiser de og de gleder seg som små gutter begge to.

Følg med på utviklingen via hjemmesiden: Fluebinder og via bloggen hans Fluebinders blogg



**************************************************



Siden jeg er så veldig godt igang med reklamen så må jeg jo også ta med mine svigersøstres hjemmeside:

CreativitatSiAh.no/


De lager masse spennende i både søm og mat og malerier. Noen av produktene deres vil bli lagt ut for salg her. De er også å finne på facebook: CreativitatSiAh facebook

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar