onsdag 23. mars 2011

Nytt psoriasis-forum

Joda, vi startet ett nytt forum og i løpet av en dag så hadde vi 11 medlemmer og full aktivitet.
Så skjedde det! Plutselig fikk ingen av oss til å logge inn på forumet mer.
Og ingen av oss vet hva som skjedde.
Jeg satt å lekte med forskjellige layout-er for å finne en lekker en. Så trodde nesten jeg hadde gjort en feil der. Men...
Det kan se ut som at forumet er blitt stengt. Og jeg VET at jeg ikke stengte det.
Uansett, det spekulerer vi ikke mer i.
Jeg sendte flere mailer til support og har enda ikke fått svar.
Dermed fant vi oss like godt en ny plass. Og der skal det være support tilgjengelig om noe skulle skje.
Så vi satser på at det stemmer.
Så idag har vi nok en gang stablet ett nytt psoriasis-forum på beina.

Vårt forum er ikke i regi av Norsk Psoriasis Forbund, men vi har informert dem om at vi finnes, siden deres forum har hatt nedetid i 6 måneder nå.
Vi kommer til å legge ut nyheter som vi finner der og på andre steder på nettet slik at info når frem til flere.
Vi kommer også til å si ifra når vi hører om kurs som blir holdt om psoriasis eller psoriasisartritt.


Vår nye webadresse er: http://psa.diskusjoner.com/?mforum=psa

Dere er hjertelig velkommen innom.
Deler av forumet er åpent for gjester, mens andre deler er åpne kun for registrerte medlemmer.
Ved registrering får man en aktiveringsmail som inneholder en link man må trykke på for å aktivere brukerkontoen sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar